Verrassing van het thuisfront - Reisverslag uit Svay Riĕng, Cambodja van Janneke Tillaart - WaarBenJij.nu Verrassing van het thuisfront - Reisverslag uit Svay Riĕng, Cambodja van Janneke Tillaart - WaarBenJij.nu

Verrassing van het thuisfront

Blijf op de hoogte en volg Janneke

21 Juni 2014 | Cambodja, Svay Riĕng

Hallo iedereen,

Het is weer een drukke week geweest. Elske en ik zijn druk bezig geweest met het concept rapport. De laatste dingen typen, bronnen goed vermelden en alles nog een keer controleren. Maandag en dinsdag hebben we lekker rustige avondjes gehad, filmpje gekeken en lekker gekookt. Woensdag avond heb ik vol spanning op een telefoontje van Niek gewacht. Hij is geslaagd! Ik helemaal trots natuurlijk! Donderdagavond zouden de moeder en het broertje van Elske aankomen in Phnom Penh, dus Elske is donderdag vertrokken naar de hoofdstad. Het was heel rustig op het kantoor, dus ik heb lekker door kunnen werken. Ook waren er twee mannen die een clip maakten voor NGO’s om zo meer geld te verzamelen voor de projecten van CFAP. Die avond zou ik alleen thuis zijn, dus ik heb gevraagd of we samen konden eten. Rond half 7 ben ik opgepikt en zijn we naar een restaurantje gegaan. Het was een heel gezellige avond. Kirina kwam uit Kenia en zijn collega uit Cambodja. Heel de avond hebben we een erg interessant gesprek gehad over religie, cultuur en man vrouw verhoudingen. Na het eten ben ik weer netjes voor de deur afgezet en heb ik nog even serie gekeken en ben ik gaan slapen. Vrijdag middag is Elske met haar moeder en broertje naar Svay Rieng gekomen om te kijken waar we woonden. In de lunchpauze heb ik een super verrassing gekregen van thuis. Een mooi doosje met allemaal lekkere dingen, een nieuwe kraal en amulet en super lieve berichtjes van familie en Niek. Iedereen heel erg bedankt! Ik vond het heel leuk om alles te lezen. Vrijdagmiddag was het dan zover, het concept is af! We hebben nu alles doorgestuurd voor controle en vandaag (zaterdag) gaan we een weekje vakantie houden. Dat kan je natuurlijk nooit genoeg hebben! Wanneer we terug komen, gaan we alles aanpassen en dan zit het schoolgedeelte er alweer op. De tijd gaat snel, voor je het weet ben ik alweer terug. Gelukkig straks eerst nog genieten van mijn reis door Vietnam!

Maar een kort berichtje deze keer, maar de volgende duurt nog een week. Mijn laptop laat ik namelijk veilig thuis!

Heel veel liefs,
Janneke

  • 21 Juni 2014 - 10:57

    Denny:

    Hoi Janneke,

    Met ver-assing bedoel je waarschijnlijk verrassing. Waarom vergeten zoveel mensen die tweede R???
    Leuk dat je zo een cadeautje van het thuisfront krijgt. Als ik het geweten had, had ik ook wat meegestuurd.
    Ik ben al begonnen met je scriptie. De eerste 10 pagina's zijn af. Ik ga er vandaag mee door. Zodra ik het voor de eerste keer bekeken heb, stuur ik het je terug. Ik heb de vragen voor verduidelijking er ook in gezet.
    Gezellig dat er even mensen uit Nederland zijn. Op ons moet je helaas wachten tot 5 augustus. Mijn baas kan mij nog niet missen, ben ik bang.
    Ga maar lekker leuke dingen doen. Doe wel voorzichtig en pas goed op je spullen.

    Groetjes vanuit Veghel en een dikke knuffel,
    Denny

  • 21 Juni 2014 - 20:58

    Oma En Opa:

    Hoi, Janneke, weer een berichtje van ons samen met Oma gaat het nog steeds niet goed veel pijn en dan ook nog heel slecht slapen. We hopen dat er toch spoedig verbetering komt want ze kan slechts kleine stapjes zetten dat schiet niet zo op!

    Jammer dat we geen vrolijker bericht kunnen sturen maar ja ouderdom komt met gebreken we tobben er maar mee aan.

    We kijken wel uit naar augustus dat we je weer in onze armen kunnen sluiten, nou Janneke groetjes voor jou en Elske XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Hallo iedereen, Samen met Elske ga ik een top stage periode tegemoet in Cambodja! Daar gaan wij ons verdiepen in waterbasins voor landbouwgebruik. Wanneer we na drie maanden hiermee klaar zijn ga ik nog drie weken reizen door Vietnam. Ik hoop iedereen op deze manier op de hoogte te houden van mijn reis. Veel leesplezier! Veel liefs, Janneke

Actief sinds 18 Feb. 2014
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 6632

Voorgaande reizen:

14 April 2014 - 04 Augustus 2014

We gaan naar Cambodja!!!

Landen bezocht: